Reklama2021-01-07
0

Mets z budżetem mediowym firmy Ravensburger

Do grona klientów obsługiwanych przez Mets, siostrzaną agencję mediową Wavemaker (GroupM/WPP) dołączyła firma Ravensburger, producent puzzli i produktów kreatywnych.

Mets pozyskała markę Ravensburger w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

Firmy rozpoczęły współpracę z początkiem tego roku. Mets będzie pierwszą w Polsce agencją mediową Ravensburgera, zajmie się obsługą wszystkich aktywności marketera w mediach tradycyjnych i cyfrowych.

O wyborze Mets przesądziła propozycja strategiczna i kosztowa.

W 2019 roku wpływy domu mediowego Mets zmniejszyły się o 28,7 proc. do 107,91 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 30,9 proc. do 103,98 mln zł jego zysk netto poszedł w górę z 943,4 tys. zł do 3,21 mln zł.

 

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas