PR2017-03-17
0

Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella

Firma Maspex rozpoczęła współpracę z agencją Michael Bridge Communication, powierzając jej obsługę public relations marki Lubella.

W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli - makaronów, mąk oraz płatków śniadaniowych.

Będzie odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, realizację aktywności kierowanych do blogosfery oraz za wdrażanie akcji specjalnych.

Za koordynację działań odpowiada Emilia Hahn i Marta Gryglewicz, wraz z zespołem konsultantów.

Firmy nie zdradzają, w jaki sposób nawiązały współpracę (czy w wyniku przetargu, czy też rekomendacji), nie ujawniają też okresu, na jaki zawarły między sobą umowę.

Aktualnie Maspex prowadzi szerokozasięgową kampanię reklamową makaronów Lubella pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, wykorzystując w nie animację poklatkową.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas