Reklama2021-11-03
3

Michał Taranta digital directorem w Mediabrands

Do zespołu strategicznego grupy Mediabrands (należą do niej m.in. agencje mediowe UM i Initiative) dołączył Michał Taranta obejmując nowo utworzone stanowisko digital directora. Ostatnio pracował w TVN Media.

Taranta wzmocni kilkuosobowy zespół strategów, którym kieruje Paweł Orkwiszewski. Do jego zadań będzie należało m.in. wsparcie zespołów w budowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu strategii digital dla klientów grupy. Będzie też nadzorował procesy transformacji zespołów agencji i klientów w trakcie postępującej integracji komunikacji oraz sprzedaży.

- Żyjemy w procesie ciągłej zmiany, napędzanej technologią. My, nasi klienci, ich kategorie oraz konsumenci. Nie chcemy „zmianą” czy „technologią” epatować, ani jej demonizować. Żyjemy nią, bacznie ją obserwujemy i chcemy jeszcze lepiej adaptować siebie oraz naszych klientów do wyzwań oraz możliwości, które niesie ze sobą przyszłość. Kluczowe jest włączenie do naszego zespołu doświadczonego, digitalowego umysłu, ze strategicznym spojrzeniem na przyszłość. Jego cenna wiedza oraz umiejętności będą włączane w procesie tworzenia rozwiązań komunikacyjnych już na poziomie strategii - mówi Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer Mediabrands.

Michał Taranta będzie ściśle współpracował ze strategami dedykowanymi poszczególnym agencjom, w tym z Sebastianem Szyszem, UM strategy directorem i Mateuszem Koronkiewiczem, Initiative strategy directorem, z szefami obsługi digitalowej UM i Initiative oraz teamami agencji Reprise i Matterkind.

Przez ostatnie dwa lata związany był z TVN Media, gdzie pełnił funkcję digital development directora. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując także w agencjach mediowych Havas Media, Zenith oraz PHD.

Jest absolwentem wydziału Zarządzanie i Marketing na SGH.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas