Reklama2017-12-20
0

Microsoft prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługi broni Dentsu Aegis Network

Firma Microsoft rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi broni sieć Dentsu Aegis Network, pracująca dla koncernu od 2014 roku.

Informację o prowadzonym przeglądzie budżetu mediowego potwierdził serwisowi AdAge rzecznik prasowy Microsoftu. Nie podał jednak szczegółów, zdradzając jedynie, że firma prowadzi wewnętrzną analizę w ramach normalnej działalności.

W 2014 roku Microsoft wybrał do obsługi reklamowej sieć Interpublic Group, a do obsługi mediowej - sieć Dentsu Aegis Network.

Z ramienia Dentsu planowaniem i zakupem mediów dla Microsoftu na większości rynków, w tym w Polsce, zajmuje się dom mediowy Carat.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas