Prasa2012-08-14
2

Miesięczniki lifestylowe dla panów tracą, liderem „Men's Health”

W maju br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównaniu do maja ub.r. Najwięcej stracił „CKM”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) w maju br. wyniosła 58 455 egz. i względem analogicznego miesiąca ub.r. była niższa o 2,75 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował “Playboy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 8,52 proc. do 46 226 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 37,35 proc. do 42 545 egz.

Także duży spadek (26,16 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 38 866 egz. Ostatnio, aby zahamować spadek sprzedaży tytułu, wydawca obniżył cenę „Logo” o 3 zł (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


W maju br. w porównaniu do kwietnia br. już jednak dwa magazyny lifestylowe zanotowały wzrosty sprzedaży, a największy wzrost zanotował „Playboy” - 8,80 proc. Z kolei największy spadek i w tym zestawieniu dotknął „CKM” – 22,38 proc.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas