Prasa2012-05-14
2

Miesięczniki luksusowe dla kobiet: zyskało tylko “Zwierciadło”, “Glamour” o 37 proc. w dół

Jedynym miesięcznikiem luksusowym dla kobiet, który w lutym br. zanotował wzrost sprzedaży było “Zwierciadło”. Pozostałe tytuły straciły, a największy spadek odnotował “Glamour”. Liderem sprzedaży pozostał “Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosła 241 216 egz., czyli o 9,82 proc. mniej niż w lutym br.

Drugą lokatę w drugim miesiącu 2012 roku zajął “Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 126 110 egz. i spadkiem wynoszącym 4,80 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.

Z pozycji drugiej na trzecią spadł miesięcznik shoppingowy “Avanti” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała o 14,20 proc. do 124 527 egz.
 
Jedyny, wynoszący 12,77 proc. wzrost sprzedaży ogółem w rankingu zanotował miesięcznik "Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Sprzedał się on w lutym br. w liczbie 93 132 egz., awansując z pozycji ósmej na piątą.

Największą stratę zanotował w drugim miesiącu br. magazyn “Glamour” (G+J Polska), który spadł z miejsca piątego na ósme. Jego wynik zmalał aż o 37,11 proc. do 68 743 egz.

Drugi największy spadek, wynoszący 18,10 proc., dotknął pisma “Sukces” (Presspublica), plasującego się bez zmian na ostatnim miejscu.

Zobacz tabelę


Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia br. widać, że największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 22,47 proc. zanotował magazyn “Avanti”, zaś najwięcej zyskała “Uroda” (Edipresse Polska). Jej wynik poszedł do góry o 19,58 proc.

Miesięcznik “Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska) miał wydanie łączone styczniowo-lutowe, którego sprzedaż ogółem wyniosła 93 213 egz.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas