Reklama 2017-06-01
1

Mikołaj Twardowski: z Grupy Wirtualna Polska do Isobar Poland Group

Mikołaj Twardowski Mikołaj Twardowski

Do grupy Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mikołaj Twardowski, który objął nowo powstałe stanowisko szefa działu head of data strategy, products & analytics. Poprzednio pracował w Grupie Wirtualna Polska.

Jako head of data strategy, products & analytics w Hypermedia, Mikołaj Twardowski będzie odpowiadał za wypracowanie wspólnej długofalowej strategii rozwoju i planu komercjalizacji dla całego obszaru data w Isobar Poland Group oraz w całej grupie Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo na nowo utworzonym stanowisku będzie zaangażowany w identyfikację podmiotów z obszarów Big Data, Data Automation, Machine Learning na rynku pod kątem partnerstw i/lub akwizycji.

Poprzednio Twardowski przez blisko 3 lata pracował w Grupie Wirtualna Polska, gdzie odpowiadał za stworzenie oraz wdrożenie strategii w obszarze wykorzystania big data w produktach reklamowych. W ramach przygotowanego planu rozwojowego stworzył koncepcję, a następnie koordynował rozwój i wprowadzenie platformy do zarządzania danymi (tzw. DMP, nazywanego “Audience Center”) oraz grupy produktów WP Data Power. Zarządzał też zespołem wsparcia sprzedaży w zakresie audience targetingu.

Wcześniej pracował w firmie Acxiom Polska (specjalizującej się w marketingu opartym na danych) na stanowisku product and solutions leader.

Ukończył kierunek bankowości i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Autor: bg

Więcej informacji: Mikołaj Twardowski, Isobar, Hypermedia

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas