Reklama2019-02-22
0

Milka z kolejną loterią w ramach kampanii "Sercem z naszymi"

Marka Milka (należąca do Mondelez Polska) rozpoczyna kolejną loterię dla konsumentów, w ramach kampanii "Sercem z naszymi". Tym razem, do wygrania są bilety na turniej skoków narciarskich w Wiśle.

Milka w bieżącym sezonie została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. W ramach aktywności prowadzi kampanię reklamową pod hasłem „Sercem z naszymi”.

W styczniu firma prowadziła dla konsumentów loterię, w której do wygrania były bilety na konkurs w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

"Sercem z naszymi" - zasady loterii

W nowej loterii Milki do wygrania voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.

Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie internetowej loterii. Uczestnik od razu otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli tym razem się nie udało, to nic nie szkodzi – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować nowy paragon i mieć kolejną szansę na wygraną.

Loteria trwa do 31 marca i jest prowadzona na terenie całej Polski.

Autor:jd

Więcej informacji:Sercem z naszymi, Milka, loteria

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas