Reklama 2017-09-13
1

Milka w nowej kampanii „mnoży delikatność” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę Milka z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.

Najnowszej kampanii czekolad Milka towarzyszą takie hasła, jak: „Turyści, którzy jedzą Milkę podziwiają góry 7x dłużej”; „Pasażerowie, którzy jedzą Milkę myślą o innych 4 razy częściej”;  „Ojcowie, którzy jedzą Milkę robią 3x fajniejsze warkocze”.
Takimi stwierdzeniami marketer chce podkreślić najważniejszą jego zdaniem cechę marki - delikatność.

Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna dedykowana wersja z hasłem „Ci którzy jedzą Milkę, 6x częściej chodzą do kina, niż na film”.

- Kampania Milka mnoży delikatność to kluczowa aktywność wspierającą markę Milka w tym roku. Jesteśmy dumni, że mamy okazję przedstawić naszym konsumentom tak szeroką kontekstową aktywację podkreślającą cechę, która wyróżnia naszą czekoladę, czyli delikatność. W kampanii komunikujemy, że zjedzenie czekolady Milka „pomnaża delikatność”, która jest przecież w każdym z nas, zachęcając tym samym konsumentów do tego, aby sprawdzili jej działanie na nich samych - mówi Beata Kucejko-Pełka, senior brand manager Tablets, NCE w Mondelez.

Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Carat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny: Highnoon.

Autor: bg

Więcej informacji: Milka, czekolada, Mondelez

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas