Reklama2019-05-29
0

Mini rozpoczęło globalny przetarg kreatywny

Należąca do koncernu BMW marka motoryzacyjna Mini rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Brand świętuje w tym roku 60-lecie istnienia.

BMW nie komentuje prowadzonego przetargu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że przetarg ten nie wpłynie na współpracę marki Mini z agencją The Brooklyn Brothers, która obsługę tej marki przejęła od agencji WCRS w 2016 roku.

Nie będzie mieć również wpływu na umowę z agencją Droga5, która wygrała globalny przetarg na obsługę launchu modelu Mini Electric.

Dla marki pracowała też agencja Crispin Porter Bogusky- odpowiadała za wsparcie marketingowe modelu Clubman Mini, ale już nie pracuje dla BMW.

Marka samochodów Mini obchodzi w tym roku 60-lecie istnienia. Prowadzi w związku z tym kampanie reklamową w mediach społecznościowych i w internecie. W jej ramach prosi internautów, by opowiedzieli swoje przygody związane z użytkowaniem Mini.

Autor:bg

Więcej informacji:Mini, BMW, samochody, przetarg, reklama

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas