Reklama2022-04-14
1

Sigma Bis, Aplan Media, Madogz i YC z Filmokracją wygrały przetarg Ministerstwa Finansów

Siedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasoweSiedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasowe

Ministerstwo Finansów rozstrzygnęło przetarg na produkcję spotów i ich przygotowanie do emisji w mediach. Do współpracy wybrało agencje: Sigmę Bis (wspólną agencję PKN Orlen i PZU), Aplan Media, Madogz oraz konsorcjum firma spółka YC i Flmokracji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W odpowiedzi na przetarg resortu finansów wpłynęło 6 ofert. Złożyły je następujące firmy: Aplan Media (z ceną 4,37 mln zł), Madogz (3,54 mln zł), spółka YC z Filmokracją (2,34 mln zł), Spali Films Kamil Spalitabaka (3,62 mln zł), House Media Company (2,17 mln zł) i Sigma Bis (2,16 mln zł).

Do współpracy Ministerstwo Finansów wybrało Sigmę Bis, Aplan Media, Madogz oraz konsorcjum firm YC i Filmokracja.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Oferty oceniano na podstawie dwóch kryteriów: ceny (40 proc.) oraz pomysłu kreatywnego i scenariusza (60 proc.).

Wybrane firmy zajmą się produkcją spotów wideo i radiowych oraz ich przygotowaniem do emisji w telewizji, radiu i w internecie wraz z usługą sesji zdjęciowych.

Spoty i sesje zdjęciowe będą przygotowywane w dwóch wersjach: z udziałem znanych osób i bez znanych osób. Budżet resortu na te działania wynosi 2,34 mln zł. Z wybranymi firmami resort będzie pracować dwa lata.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas