Reklama2022-05-27
4

Ministerstwo Zdrowia planuje kampanię promującą krwiodawstwo, potrzebna agencja

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia wybiera w przetargu agencję, która zajmie się przeprowadzeniem w br. ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej w ramach programu polityki zdrowotnej pn. „Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2021-2026” na nośnikach typu: citylight, billboard, ekrany LED.

Kampania musi być przeprowadzona co najmniej w 21 miastach w Polsce, w których siedziby główne mają Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Działania mają być realizowane na nośnikach typu: citylight, billboard, ekrany LED.

Celem zaplanowanej kampanii społecznej jest przede wszystkim dotarcie do jak najszerszej grupy Honorowych Dawców Krwi oraz uświadomienie społeczeństwu potrzeb systemu lecznictwa w zakresie krwi, jak i znaczenia systematycznego oddawania krwi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Grupą docelową, do której kierowany jest przekaz komunikacyjny są osoby mogące oddawać krew, tj. osoby w wieku od 18 do 65 lat, a także dzieci i młodzież, które powinny zostać wyedukowane w zakresie krwiodawstwa, aby wraz z uzyskaniem pełnoletności podjęli świadomą decyzję o przystąpieniu do grona Honorowych Dawców Krwi.

Kampania ma potrwać dwa miesiące. O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: kryterium jakościowe (waga 40) i cena (waga 60).

Przetarg trwa do 8 czerwca.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas