Na rynku pojawiły się dwa nowe smaki napoju Mirinda (PepsiCo) - truskawka z liczi oraz jabłko z kiwi. Nowości komunikuje kampania reklamowa.
Debiut nowych napojów Mirindy będzie wspierany intensywnymi działaniami komunikacyjnymi, w telewizji, wybranych sieciach kin, internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Komunikację uzupełniają dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
- Wprowadzając do oferty nowe warianty Mirindy wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących nowych, zaskakujących połączeń smakowych. Miksując tak niecodzienne smaki jak truskawka z liczi, czy jabłko z kiwi, uzyskaliśmy napoje przełamujące codzienną nudę oraz zachęcające do opuszczenia strefy komfortu - powiedziała Agata Karwowska, junior brand manager w PepsiCo Polska.
Za obsługę reklamową Mirindy odpowiada BBDO Warszawa, w internecie Digital Kingdom, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się OMD Media Direction.