Reklama2014-10-10
0

„Mniej znaczy więcej!” reklamuje sok pomidorowy Fortuna (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca sok pomidorowy Fortuna (produkowany przez firmę Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Reklama soku pomidorowego Fortuna podkreśla jego niską kaloryczność (17 kalorii w 100 ml) oraz to, że zdobył trzy gwiazdki i prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak - Superior Taste. Hasło główne kampanii to stały slogan marki Fortuna: „Mniej znaczy więcej!”.

 

Spot od 6 października jest emitowany m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kampania potrwa pięć tygodni.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Fortuna, sok, Agros-Nova

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas