W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Mój Kucyk Pony”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 43 593 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 7,96 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był jednak trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 40 906 egz., niższym o 24,53 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w rankingu.
Podium uzupełnia „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był drugi. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 39 160 egz., po spadku o 21,33 proc.
Piąte miejsce zajęła „Księżniczka” (Egmont Polska), której wynik zwiększył się o 0,39 proc. do 34 642 egz. - to z kolei był jedyny wzrost w zestawieniu.
Zobacz tabelęW kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 48 proc.) pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Księżniczka” - było to 19,44 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.