W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2016 roku wyniosła 49 323 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,92 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 0,62 proc. do poziomu 41 018 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 583 egz., po wzroście o 2,23 proc.
Na ostatnim miejscu uplasowało się lipcowo-sierpniowe wydanie magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 3,32 proc. do 8 860 egz. (rok temu pismo to również miało wydanie lipcowo-sierpniowe).
Z kolei największy spadek, wynoszący 5,98 proc. do 11 702 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.
Zobacz tabelęW lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 63,56 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „Moje Mieszkanie” - było to 8,48 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.