Prasa2016-12-29
1

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 56 085 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 0,58 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 2,46 proc. do poziomu 39 602 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 936 egz., po spadku o 21,07 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się o 4,79 proc. do 7 548 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Zobacz tabelę

We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2015 roku zmniejszyła się o 14,52 proc. do 55 112 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (43 646 egz.; w dół o 0,12 proc.), które wyprzedziło „Cztery Kąty” (39 898 egz.; spadek o 15,12 proc. - największy w zestawieniu).
Również i w tym ujęciu zyskał tylko magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 30,95 proc. do 9 278 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas