Prasa2015-03-19
1

„Moje Mieszkanie” nowym liderem pism wnętrzarskich (raport za 2014 rok)

W 2014 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w 2014 roku wyniosła 59 705 egz. W porównaniu do 2013 roku zwiększyła się ona o 6,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W poprzednim roku magazyn ten zajmował miejsce drugie.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z kolei z pierwszej na drugą lokatę spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,52 proc. do 57 048 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 879 egz., po wzroście o 0,84 proc.

Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w ub.r. zwiększył się bowiem o 9,67 proc. do 9 297 egz.

Zobacz tabelę

W grudniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do grudnia 2013 roku zwiększyła się o 2,79 proc. do 67 348 egz. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (57 090 egz.; spadek o 13,08 proc.), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (42 702 egz.; - 15,60 proc.).

W tym ujęciu najwięcej zyskała „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT) - było to 8,81 proc. do 29 046 egz. Z kolei największy spadek, wynoszący 40,31 proc. do 6 289 egz., odnotował „Dom & Wnętrze”.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas