PR2022-04-29
15

Rzeczniczka prasowa Roberta Lewandowskiego przeszła do inicjatywy ONZ

Monika Bondarowicz, dotychczasowa rzeczniczka prasowa i szefowa komunikacji Roberta Lewandowskiego, rozpoczęła pracę jako doradczyni UN Global Compact.

Monika Bondarowicz współpracuje z inicjatywą ONZ - UN GC Network Poland. Jako wewnętrzny doradca będzie wspierać działania UNGC Network Poland w obszarze komunikacji i wsparcia działań w ramach pomocy humanitarnej.

UN Global Compact to największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes. Od momentu powołania w 2000 roku przez Sekretarza Generalnego ONZ zrzesza obecnie ponad 10 000 członków z całego świata. UN Global Compact Network Poland stanowi sekretariat polskich członków UNGC oraz akcelerator programów i działań lokalnych.

- Cieszę się i jestem dumna, że Monika Bondarowicz swoim doświadczeniem, będzie wspierać naszą organizację w tak kluczowym momencie. UN GCNP, zostało bowiem włączone w łańcuch działań humanitarnych, w związku z wojną w Ukrainie. Aktualnie tworzymy stabilny system długofalowej pomocy uchodźczyniom i uchodźcom z Ukrainy, wskazujemy 8 obszarów ( zakwaterowanie, zatrudnienie, edukacja, zdrowie fizyczne i psychiczne, pomoc prawna, wyżywienie, logistyka, przeciwdziałanie handlowi ludźmi), w których działania długoterminowe są niezbędne. Koordynacja komunikacji tych obszarów, wsparcie merytoryczne, jak i konkretne działania z naszymi partnerami należeć będą do obowiązków Moniki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Rogalska, head of communications UN GCNP

Zobacz: Apel UN Global Compact Network Poland o długoterminowe wsparcie dla Ukrainek i Ukraińców

Monika Bondarowicz prawie cztery lata była rzeczniczką prasową Lewandowskiego

Monika Bondarowicz od sierpnia 2018 roku do 15 marca 2022 roku, pracowała jako dyrektorka komunikacji i relacji z mediami oraz rzeczniczka prasowa Roberta Lewandowskiego.  Odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie strategi komunikacji i wizerunku, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za komunikację zewnętrzną, globalną współpracę z mediami, szeroką współpracę z klubem Bayern Monachium.

Zobacz: Robert Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami

Ponadto była odpowiedzialna za całościową koordynację prac nad dokumentem o Robercie Lewandowskim dla Amazon Prime wraz z Papaya Films, koordynowała komunikację spółek zależnych i partnerów biznesowych Roberta Lewandowskiego. Odpowiadała również za prowadzenie wielu inicjatyw CSRowych, launch nowych projektów i współprac.

Podczas jej kadencji Roberta Lewandowskiego można było zobaczyć na okładkach najważniejszych światowych tytułów takich jak: The New York Times, Washington Post, The Guardian, The Time, El Pais, Zeit, Focus, Kicker, Bild, France Football, Marca, Tuttosport czy Sport Illustrated.

Współpracę z Robertem Lewandowskim mogę opisać jako niesamowitą przygodę, a jednocześnie duże, międzynarodowe wyzwanie, związane z olbrzymią odpowiedzialnością. Wspólne działania rozpoczęliśmy miesiąc po mundialu w Rosji, mierząc się wówczas z dużym kryzysem powstałym, po porażce Reprezentacji Polski. Aktualnie marka osobista Roberta Lewandowskiego jest bezkonkurencyjnym "role model", w Polsce jak i za granicą. Moja praca została wykonana, osiągnęliśmy założone cele. Dziś, nawiązane kontakty i międzynarodowe doświadczenie pozwolą mi realizować kolejne wyzwania jakimi są doradztwo dla agendy ONZ, w ramach UN GCNP oraz rozwijanie własnego projektu HR Tech - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowicz, doradca UN GCNP

Monika Bondarowicz ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji, w tym w zarządzaniu kryzysami. Przed pracą dla najlepszego polskiego piłkarza odpowiadała za komunikację korporacyjną Discovery Networks w Point of View Business Comunications. Tam też obsługiwała takich klientów jak: Affidea, Eisenberg, Fantasy Expo czy P4 (Play).

Bondarowicz pracowała również w agencji Garden of Words, gdzie wspomagała działania komunikacyjne Costa Coffee, Avon czy IKEA.

Do 2011 roku w ramach POT zajmowała się promocją Polski na rynkach zagranicznych (Niemcy, Wielka Brytania, Francja), we współpracy z PL2012. Wcześniej w Maspex / Polski Lek odpowiadała za markę Pluszzz na rynku polskim i węgierskim.

Jest absolwentką psychologii społecznej (specjalizacja Psychologia Konsumencka) na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła również studia managerskie na SGH oraz  Trends in Communications na FIT w Nowym Jorku.

Autor:jd

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas