Reklama2014-01-15
1

Monika Niechajewicz: z TBWA do Cheil Polska

Monika NiechajewiczMonika Niechajewicz

Monika Niechajewicz objęła funkcję dyrektora działu campaign w agencji Cheil Polska. Poprzednio pracowała w TBWA.

W Cheil Polska głównymi zadaniami Moniki Niechajewicz będą rozwój kompetencji pracowników działu campaign, dbanie o wysoką jakość realizowanych kampanii oraz ich spójność z celami strategicznymi klientów.

Przez ostatnie 7 lat Niechajewicz pracowała w agencji TBWA, gdzie współtworzyła strategie i była odpowiedzialna za realizację zintegrowanych kampanii lokalnych, koordynację w Europie Środkowo-Wschodniej, a także rozwój komunikacji globalnej. Przygotowywała projekty dla Mars Polska (marki Twix, Dove, Pedigree, Chappi, Kitekat), Nissana, Nivei i SCA (Tena). Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Wyobraźni i Primum PR, a ogółem z branżą reklamową jest związana od prawie 10 lat.

Monika Niechajewicz ukończyła italianistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowe studia z zakresu marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.

Jesienią ub.r. z TBWA do Cheil Polska przeszedł Przemysław Fura (więcej na ten temat).

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas