Prasa2014-02-27
1

„Monster High” nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych

Shutterstock.comShutterstock.com

W listopadzie 2013 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci został miesięcznik „Monster High”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Monster High” (Egmont Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 60 796 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 26,16 proc. Przed rokiem tytuł ten był drugi.

Z czwartego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 891 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 30,97 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był szósty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 6,07 proc. do 36 076 egz.

>>> Zobacz wszystkie okładki z ostatnich lat w naszym nowym dziale!

Z kolei największy spadek zanotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca ósmego na dwunaste. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 49,29 proc. do poziomu 15 997 egz.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do października 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 30,97 proc.) pochwalić się mógł „Monster High”. Z kolei najwięcej również i tutaj stracił miesięcznik „Kubuś i Przyjaciele” - było to 36,07 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Monster High, magazyn dziecięcy, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas