Reklama2015-08-10
0

Motorola reklamuje nową wersję Moto G

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa nowej wersji smartfona Moto G. To pierwsza po dłuższej przerwie akcja marketingowa Motoroli na polskim rynku.

Reklamy Moto G podkreślają najważniejsze zalety tego smartfona, takie jak m.in. wodoodporność, wytrzymała bateria, najnowsza wersja Androida oraz obudowy w wielu wersjach kolorystycznych. Nowa wersja Moto G zadebiutowała pod koniec lipca (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w internecie, m.in. na stronach głównych największych portali horyzontalnych, witrynach rozrywkowych, YouTubie, Facebooku, stronach z sieci kontekstowej Google Display Network, także poprzez mailingi. W internecie mobilnym będą emitowane reklamy rich mediowe pozwalające użytkownikom zapoznać się w praktyce z wybranymi właściwościami Moto G. Kampania obejmuje też outdoor (nośniki wielkoformatowe).

Za realizację akcji, m.in. zakup mediów, odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Motorola, Moto G

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas