Reklama2022-10-14
0

Jutta Peinze dyrektorką ds. marketingu na region EMEA Motoroli

Jutta Peinze Jutta Peinze

Jutta Peinze objęła funkcję dyrektora ds. marketingu Motorola w dziale Mobile Business Group (MBG) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Jutta Peinze ma 20-letnim doświadczenie w sektorze technologicznym. Przed przejściem do MBG była dyrektorem ds. marketingu w firmie Asus. Wcześniej zgromadziła doświadczenie w branży urządzeń mobilnych w firmach Nokia i Huawei.

W Motorola Jutta Peinze będzie odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu dynamiki rozwoju działu EMEA MBG w zakresie opracowywania przez markę strategii.

Jutta Peinze za Jamesa Atkinsa

Jutta Peinze zastępuje Jamesa Atkinsa, który kierował działem marketingu Motorola w EMEA przez dwa lata. Atkins pozostaje w firmie i obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. e-commerce MBG w EMEA. Będzie na nim odgrywać kluczową rolę we wspieraniu działalności marki w sektorze telekomunikacji w regionie EMEA i opracowywaniu strategii e-commerce.

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów i smartfonów po inteligentne rozwiązania do współpracy oraz rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).

Autor:jd

Więcej informacji:Jutta Peinze, Motorola

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas