Reklama2008-08-28
0

Motorola rozpoczyna kolorową kampanię

Na początku września Motorola rozpoczyna kampanię, w której zachęcado zmiany koloru obudowy modelu Moto U9. Trzymiesięczna akcja"Wyraź siebie kolorem" obejmuje outdoor, internet i siećtelewizyjną w salonach fryzjerskich.

1 września pod hasłem "Wyraź siebie kolorem" startuje kampaniareklamowa telefonu komórkowego Moto U9. Produkująca urządzenieMotorola promuje jego dostępność w trzech wariantachkolorystycznych, zachęcając każdego z odbiorców do wyboru barwynajlepiej oddającej jego osobowość. W kampanii zostają podkreślonerównież inne zalety tego modelu: odtwarzacz muzyczny, zlewający sięz obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2Mpix.

motorola

Trwająca od początku września do końca listopada akcja obejmujew pierwszym etapie outdoor i internet. Reklamy Moto U9 pojawią sięna 476 nośnikach citilight, backlight i citiscroll w 10największych miastach Polski oraz na portalu Wirtualna Polska i wkomunikatorze Gadu-Gadu. Na nośnikach outdoorowych zostaniewykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu, coma przez podniesienie atrakcyjności przekazu przyciągnąć uwagęodbiorców.

W drugim etapie kampania będzie prowadzona w 400 salonachfryzjerskich w całym kraju przez sieć tematycznej Look TVkierowanej głównie do kobiet. Motorola przygotowała 30- i120-sekundową wersję spotu reklamowego, a model Moto U9 będziepromować również przez sponsoring niektórych programów emitowanychw tej stacji oraz product placement.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Ogilvy Action, natomiast zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindSharePolska.

Autor:tw

Więcej informacji:Motorola

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas