Reklama2021-03-18
0

MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+Jung v Matt będą promować TikToka w innych serwisach społecznościowych

MullenLowe MediaHub i 180heartbeats+ Jung v Matt wygrały przetarg na obsługę TikTok For Business Polska. Współpraca będzie obejmować obsługę kanałów TikToka na Facebooku, LinkedIn oraz YouTubie.

180heartbeats+ Jung v Matt będzie odpowiadać za adaptację na polski rynek globalnych treści marketingowych TikToka.

Natomiast do zadań MullenLowe MediaHub należeć będzie również edukowanie rynku w zakresie dostępnych możliwości, które mają służyć agencjom reklamowym i marketerom - formatów, kategorii mediowych i zasięgów. Za współpracę z TikTok po stronie MullenLowe MediaHub odpowiada Jakub Bieńkowski.

- Kooperatywność i szukanie szerokich partnerstw to sposób na rozwój agencji i całego rynku - komentują wspólną wygraną Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub Poland, i Marcin Gaworski, CEO & Partner 180heartbeats + Jung v Matt.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas