Reklama2021-08-09
0

MullenLowe Warsaw wygrywa przetarg Jameson Whiskey

Po długim, wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki whisky Jameson.

Agencja tworzy lokalne kampanie dla tej marki nieprzerwanie od siedmiu lat. O wygranej zadecydowało znakomite rozumienie marki oraz kompetencje MullenLowe Warsaw.

- W przetargu postawiliśmy wysoko poprzeczkę, szukając partnera agencyjnego, który pomoże nam wprowadzić markę Jameson na kolejny poziom poprzez zwiększenie rozpoznawalności oraz kolejne wzrosty rynkowe. MullenLowe Warsaw udowodniło, że warto z nimi kontynuować naszą relację biznesową, przez kolejne lata - powiedziała Agnieszka Michalska, senior brand manager w Wyborowa Pernord Ricard.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas