Większość miesięczników wnętrzarskich i budowlanych miała w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej, najwięcej stracił „Murator”, ale utrzymał pozycję lidera. Największy wzrost zanotowało pismo „M jak Mieszkanie”.
Sprzedaż ogółem budowlanego „Muratora” (Murator) w lutym 2010 r. wyniosła 95 685 egz. i była o 25,8 proc. niższa niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu, ale tytułowi udało się utrzymać pozycję lidera rankingu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn miesięcznik wnętrzarski „Cztery Kąty” (Agora), który sprzedał się w ilości 93 978 egz. (spadek o 0,9 proc.).
Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „M jak Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 75 603 egz. Zanotowało ono największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 20,8 proc.
Zobacz tabelę
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty, a największy (o 78,3 proc.) dotyczył magazynu „M jak Mieszkanie”. W dół poszła jedynie sprzedaż ogółem miesięcznika „Ładny Dom”.