Telewizja2019-09-20
8

2,65 mln widzów „Na dobre i na złe”, widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem

Fot. ArtramaFot. Artrama

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 2,65 mln osób, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

21. sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.50, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 2,65 mln osób, co przełożyło się na 18,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 2,30 mln osób, drugi miał 2,65 mln, a trzeci - 3 mln.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVN, który emitując wtedy teleturniej „Milionerzy” i początek programu „Starsza pani musi fiknąć”, osiąga 11,24 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. transmisje sportowe; 10,39 proc.), a czwarty - Polsat („Nasz nowy dom” i „Zawsze warto”; 6,69 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Na dobre i na złe, TVP2

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas