Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 3,60 mln osób. Produkcja dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 45,29 mln zł.
Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.50, w okresie od 5 września ub.r. do 29 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 3,60 mln osób, co przełożyło się na 23,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja | „Stulecie Winnych” miało o 810 tys. widzów więcej niż „Wojenne dziewczyny”. Będzie drugi sezon |
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 12 grudnia ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 3,93 mln oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial stracił 280 tys. widzów - wówczas śledziło go 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału w 4+, 20,35 proc. w 16-49 oraz 21,73 proc. w 16-59.
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiągał 11,24 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” i filmy fabularne; 6,70 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym mecze piłki nożnej; 5,55 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją pierwszego wyboru.
Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 45,29 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe - 39,67 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.