Telewizja2018-09-21
5

3,4 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem

Fot. ArtramaFot. Artrama

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,44 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.50, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 3,44 mln osób, co przełożyło się na 23,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/m-jak-milosc-zyskalo-widzow-tvp2-liderem-rynku ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 5 września br. Zgromadził on przed telewizorami 3,46 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serial stracił 60 tys. widzów - wówczas śledziło go 3,50 mln osób, co przełożyło się na 23,59 proc. udziału w 4+, 19,36 proc. w 16-49 oraz 21,02 proc. w 16-59.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-voice-of-poland-9-ogladalnosc-1-63-mln-widzow-tvp2-liderem-rynku ##

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiąga 11,65 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now”; 8,11 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym transmisje sportowe; 5,40 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Na dobre i na złe, TVP2

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas