Reklama2018-09-13
0

Nairobia zdobywa w przetargu obsługę projektu marki Purina Felix

Agencja Nairobia wygrała przetarg na projekt dla marki pokarmów dla kotów Purina Felix (Nestle Polska). W ramach działań, zrealizuje akcję samplingową w drogeriach Rossmann.

Akcja w samplingowa Purina Felix w drogeriach Rossmann rozpocznie się w listopadzie.

Paczuszki z próbkami będą wydawane przy kasie przy zakupie mokrej karmy dla kota o wartości 8 zł. W pakiecie znajdą się karma Felix, łakocie Party Mix, zabawka-dystrybutor łakoci do samodzielnego złożenia i ulotka edukacyjna.

Agencja Nairobia odpowiada za kreację opakowania, produkcję wraz z konfekcjonowaniem.

Autor:jd

Więcej informacji:Nairobia, Purina Felix

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas