Prasa2013-01-31
0

„Naj” z dużym wzrostem, „Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych

W październiku 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który rok wcześniej był miesięcznikiem.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 384 593 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 12,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), która jednocześnie zanotowała największy spadek sprzedaży w zestawieniu. Jej średni wynik w analizowanym okresie zmalał o 26,26 proc. do poziomu 308 128 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się odświeżony w lipcu ub.r. „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W październiku 2012 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 231 308 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 131,49 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań dotknięte zostały spadkami średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił już jednak „Naj” - było to 17,51 proc.

Zobacz tabelę

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas