W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku sięgało 26,98 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,60 pkt. proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,70 proc. respondentów (wzrost o 1,16 pkt. proc.). Był to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.
Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,87 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,32 proc. czytelników.
Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 12,16 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 1,05 pkt. proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,58 proc. czytelników, czyli o 0,70 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.
Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 5,66 proc. do 5,90 proc.
Zobacz tabelęna kolejnej podstronie ranking dwutygodników
- 1
- 2