Internet 2015-06-15
0

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w kwietniu 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (kwiecień 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Grupa Wirtualna Polska, głównie dzięki przejęciu pod koniec ub.r. Grupy Money.pl, zyskała w skali roku w tej kategorii 1,84 mln użytkowników i 41,2 mln odsłon krajowych. Strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 216 tys. użytkowników mniej i 10,9 mln odsłon krajowych więcej niż w kwietniu ub.r., a serwisy Grupy Gazetaprawna.pl - o 456,5 tys. użytkowników i 5,2 mln odsłon więcej.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 518,9 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,27 mln odsłon krajowych.

Zobacz tabelę

 

Informacje i publicystyka

Serwisy informacyjno-publicystyczne Onetu i RASP zyskały w skali roku 533,6 tys. użytkowników, strony Grupy Polska Press - 499 tys. użytkowników i 57,4 mln odsłon krajowych, a strony Grupy WP - 213,3 tys. użytkowników i 18,4 mln odsłon.

Z kolei serwisy Grupy Gazeta.pl przy 764,5 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej zanotowały o 60,8 mln odsłon krajowych więcej.

Zobacz tabelę

 

Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło o 885,3 tys. polskich internautów więcej niż w kwietniu ub.r.

Strony Onetu i RASP zanotowały o 105 tys. użytkowników mniej i 48,4 mln odsłon krajowych więcej niż przed rokiem, a serwisy Grupy WP - o 1,96 mln użytkowników i 147,7 mln odsłon mniej.

Zobacz tabelę

Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas