Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii miały minimalnie mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej, za to sporo więcej - o prawie 9 mln - odsłon. Serwisy Money.pl zanotowały minimalny spadek odwiedzalności, a strony WP i Orange - nieznaczny wzrost. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 435 tys. użytkowników, wykonując prawie 2,5 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Witryny informacyjne Onetu zanotowały ponad 200 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż w październiku. Minimalnie spadła też odwiedzalność stron Gazeta.pl, za to wzrosła - serwisów WP i Orange.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 665 tys. polskich użytkowników więcej niż w październiku. Strony WP i Orange z tej kategorii zyskały ponad 300 tys real i users, dzięki czemu awansowały z pierwszego na trzecie miejsce.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne Allegro straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon. Strony Onetu z tej kategorii zanotowały podobne wyniki jak miesiąc wcześniej, a witryny WP i Orange osiągnęły nieznaczny wzrost.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl z tej kategorii odwiedziło ponad 250 tys. użytkowników mniej, którzy jednak wykonali minimalnie większą liczbę odsłon niż miesiąc wcześniej. Serwisy Muratora i Allegro zanotowały podobne wyniki jak w październiku.
Zobacz tabelę
Edukacja
Strony Wikipedii miały nieznacznie więcej polskich użytkowników niż przed miesiącem, za to witryny edukacyjne Google - nieco mniej. Za to serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zyskały prawie 400 tys. real users i 10 mln odsłon.
Zobacz tabelę