Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (listopad 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP miały o 1,2 mln użytkowników więcej, ale 3,5 mln odsłon mniej niż same serwisy Onetu rok wcześniej. Grupa Money.pl zyskała w skali roku 90 tys. real users, tracąc 11 mln odsłon, a Wirtualna Polska zyskała 300 tys. real users, tracąc 8 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Onet i RASP miały w tej kategorii 2,2 mln użytkowników i 56 mln odsłon więcej niż Onet rok wcześniej. Po zespoleniu strony Polskapresse i Mediów Regionalnych awansowały z czwartego na drugie miejsce. Już 1,4 mln użytkowników zanotował NaTemat.pl.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał w skali roku 1,75 mln polskich użytkowników. Strony Onetu i RASP zanotowały 1,1 mln real users więcej, ale 69 mln odsłon mniej niż same serwisy Onetu w listopadzie 2012 roku.
Motoryzacja
Allegro i GG miały razem 2 mln użytkowników i 276 mln odsłon więcej niż samo Allegro rok wcześniej, a Onet i RASP - 1,3 mln użytkowników i 8 mln odsłon więcej niż sam Onet.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zanotowały mniej więcej trzy razy więcej użytkowników i odsłon niż sam OtoDom.pl (należący do Allegro) przed rokiem. Polskapresse po zespoleniu z Mediami Regionalnymi zyskała w skali roku 540 tys. real users, ale straciła prawie 10 mln odsłon.
Edukacja
Wikipedia zyskała w skali roku 1,15 mln użytkowników, strony edukacyjne Google straciły 320 tys., a Zadane.pl zyskało 345 tys.
Erotyka
Pornoorzel.com zanotował aż o 1,75 mln użytkowników więcej niż w listopadzie 2012 roku. Tedtube.com zyskał 225 tys. real users, a Pornhub.com - 655 tys.
Wyniki serwisów z pozostałych kategorii na kolejnych podstronach