Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP zanotowały o 1,07 mln użytkowników i 7,3 mln odsłon więcej niż same strony Onetu rok wcześniej. Serwisy Money.pl zyskały w skali roku 110 tys. użytkowników, ale straciły 13,5 mln odsłon, a strony Inforu zyskały 745 tys. użytkowników.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 460,5 tys. internautów, którzy wykonali 2,51 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP miały o 1,7 mln użytkowników i 107 mln odsłon więcej niż same strony Onetu w lutym ub.r., a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych o 3,3 mln użytkowników i 80 mln odsłon więcej od witryn Polskapresse.
Strony Wirtualnej Polski straciły w skali roku 425 tys. użytkowników i 56 mln odsłon, a serwisy Gazeta.pl przy 415 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem miały 7 mln odsłon mniej.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał rok do roku 2,02 mln użytkowników. Strony Onetu i RASP przy 540 tys. użytkowników więcej niż witryny Onetu rok wcześniej zanotowały 85 mln odsłon mniej, a strony Wirtualnej Polski przy 440 tys. użytkowników więcej miały 108 mln odsłon mniej.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki serwisów z pozostałych kategorii