Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce i informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 438,1 tys. użytkowników i 27,9 mln odsłon krajowych mniej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem serwisy Wirtualnej Polski, Grupy o2 i Grupy Money.pl były jeszcze klasyfikowane osobno).
Witryny Grupy Onet - RASP w skali roku zyskały 77,5 tys. użytkowników i 5,3 mln odsłon krajowych, a serwisy Grupy Gazetaprawna.pl - 435,4 tys. użytkowników i 4,6 mln odsłon.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 583,4 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,46 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Onetu i RASP zanotowały o 340,4 tys. użytkowników więcej i 7,6 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, natomiast strony Grupy Polskapresse - Media Regionalne - 188,3 tys. użytkowników mniej i 5,1 mln odsłon więcej.
Serwisy Grupy Wirtualna Polska straciły w skali miesiąca 535 tys. użytkowników i 31,5 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zanotował o 1,19 mln użytkowników więcej niż w lutym ub.r., a strony Onetu i RASP z tej kategorii - 669,1 tys. użytkowników i 29,4 mln odsłon krajowych więcej.
Serwisy Grupy Wirtualna Polska straciły w skali miesiąca 598 tys. użytkowników i 44,4 mln odsłon krajowych, a Filmweb w skali roku zyskały 988,8 tys. użytkowników i 17,2 mln.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych