Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP zanotowały o 766 tys. użytkowników i 24 mln odsłon więcej niż witryny Grupy WP. Serwisy Money.pl straciły w skali roku 183 tys. użytkowników i 15 mln odsłon, a strony Inforu zyskały 430 tys. użytkowników.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 488,6 tys. internautów, którzy wykonali 2,55 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP miały o 1,1 mln użytkowników więcej od witryn Polskapresse i Mediów Regionalnych i 129 mln odsłon więcej od stron Grupy WP. Każda z trzech czołowych grup witryn przed rokiem była klasyfikowana jako dwie osobne grupy.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 2,05 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej. Strony Onetu i RASP zanotowały o 579 tys. użytkowników więcej od serwisów Grupy WP, ale 173 mln odsłon mniej. Więcej odsłon od witryn Onetu i RASP miały też Filmweb.pl i strony Grupy Demotywatory.pl.
Zobacz tabelę