Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Grupa Wirtualna Polska po przejęciu Grupy Money.pl zyskała w tej kategorii w skali roku 2,48 mln użytkowników i 50,4 mln odsłon krajowych, natomiast w skali miesiąca - 141,6 tys. użytkowników i 3,4 mln odsłon.
Strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 149,5 tys. użytkowników i 2 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, a serwisy Grupa Gazetaprawna.pl - o 627,3 tys. użytkowników i 4,7 mln odsłon więcej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 573,2 tys. internautów, którzy wykonali 3,61 mln odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Onetu i RASP zanotowały o 518,3 tys. użytkowników i 50,8 mln odsłon krajowych więcej niż w marcu ub.r., witryny Polska Press - o 604,8 tys. użytkowników więcej 57 mln więcej, a strony Grupy WP - o 217 tys. użytkowników i 46 mln odsłon mniej.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło o 1,22 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej.
Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 142,5 mln użytkowników, tracąc 2,4 mln odsłon krajowych, a serwisy Grupy WP straciły 1,79 mln użytkowników i 146,6 mln odsłon.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych