Internet2015-05-15
3

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Grupa Wirtualna Polska po przejęciu Grupy Money.pl zyskała w tej kategorii w skali roku 2,48 mln użytkowników i 50,4 mln odsłon krajowych, natomiast w skali miesiąca - 141,6 tys. użytkowników i 3,4 mln odsłon.

Strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 149,5 tys. użytkowników i 2 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, a serwisy Grupa Gazetaprawna.pl - o 627,3 tys. użytkowników i 4,7 mln odsłon więcej.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 573,2 tys. internautów, którzy wykonali 3,61 mln odsłon krajowych.

Zobacz tabelę

 

Informacje i publicystyka

Strony Onetu i RASP zanotowały o 518,3 tys. użytkowników i 50,8 mln odsłon krajowych więcej niż w marcu ub.r., witryny Polska Press - o 604,8 tys. użytkowników więcej 57 mln więcej, a strony Grupy WP - o 217 tys. użytkowników i 46 mln odsłon mniej.

Zobacz tabelę

 

Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło o 1,22 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej.

Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 142,5 mln użytkowników, tracąc 2,4 mln odsłon krajowych, a serwisy Grupy WP straciły 1,79 mln użytkowników i 146,6 mln odsłon.

Zobacz tabelę

Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas