Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu miały niecałe 100 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu, a strony Next Infor - ponad 100 tys. mniej, przez co zostały wyprzedzone przez witryny WP i Orange, które zyskały w skali miesiąca prawie 100 tys. real users. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 470 tys. internautów, wykonując 2,7 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Onetu z tej kategorii odwiedziło prawie 150 tys. użytkowników mniej miesiąc wcześniej, a serwisy Mediów Regionalnych - ponad 600 tys. mniej. Za to witryny WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, a strony Gazeta.pl - prawie 100 tys.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube stracił w skali miesiąca prawie 250 tys. polskich użytkowników, a strony Onetu - ok. 450 tys. Za to serwisy o2.pl zyskały prawie 300 tys. real users, dzięki czemu awansowały z trzeciego na drugie miejsce.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Strony Allegro z tej kategorii miały ponad 50 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, za to 40 mln odsłon więcej. Serwisy Onetu oraz WP i Orange zanotowały nieznaczne zmiany odwiedzalności.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Serwisy Gazeta.pl osiągnęły niewielki wzrost odwiedzalności w porównaniu z wrześniem. Za to strony Muratora straciły ponad 150 tys. real users.
Zobacz tabelę
Edukacja
Wikipedia i Google zanotowały podobne wyniki jak we wrześniu. Natomiast strony Gazeta.pl straciły ok. 350 tys. użytkowników i 22 mln odsłon.
Zobacz tabelę