Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu z tej kategorii zanotowały 330 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony Money.pl - 120 tys. real users i 1,5 mln odsłon mniej, za to witryny WP i Orange osiągnęły podobne wyniki jak przed rokiem. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 445 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,75 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Informacyjne i publicystyczne strony Onetu miały 145 tys. real users i 20 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a witryny WP i Orange - 23 mln odsłon mniej przy podobnej liczbie użytkowników. Natomiast serwisy Gazeta.pl zyskały w skali roku 80 tys. real users i 22 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał przez rok 780 tys. real users, a strony Onetu - 750 tys., za to straciły aż ok. 400 mln odsłon. Z kolei witryny o2.pl zanotowały prawie 1,8 mln użytkowników i 125 mln odsłon mniej.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne straciły w skali roku 480 tys. użytkowników i 95 mln odsłon, natomiast strony Onetu zyskały 75 tys. real users i 4 mln odsłon, a witryny WP i Orange - 90 tys. real users i 3 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Strony Muratora z tej kategorii zanotowały 230 tys. użytkowników i 4 mln odsłon więcej niż przed rokiem. Natomiast witryny Gazeta.pl straciły 260 tys. real users, ale zyskały 10 mln odsłon.
Zobacz tabelę