Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy WP drugi miesiąc z rzędu są liderami w tej kategorii. W porównaniu z wrześniem przy 60,4 tys. użytkowników mniej zanotowały 19,9 mln krajowych odsłon więcej (rok temu witryny Grupy o2 i Wirtualnej Polski działały i były klasyfikowane osobno). Serwisy Onetu i RASP w skali roku straciły 199,8 tys. użytkowników, zyskując 4,6 mln odsłon, a strony Inforru osiągnęły bardzo podobne wyniki jak przed rokiem.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 518,6 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,06 mln krajowych odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 1,16 mln użytkowników i 90 mln odsłon krajowych, witryny Grupy WP przy minimalnie wyższej liczbie użytkowników niż przed miesiącem zanotowały o 27,6 mln odsłon więcej, a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych (przed rokiem klasyfikowane osobno) - przy minimalnym spadku liczby odwiedzających o 11,7 mln odsłon więcej.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał 415,9 tys. polskich użytkowników w skali miesiąca, a 1,07 mln w skali roku. Strony Onetu i RASP przy 607,8 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej zanotowały o 1,1 mln krajowych odsłon mniej. Natomiast witryny Grupy WP zyskały w skali miesiąca 462,9 tys. użytkowników i 68,8 mln odsłon.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych