Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
W tekście nie porównujemy statystyk serwisów tematycznych w ujęciu roku do roku, ponieważ jest to mało miarodajne ze względu na fakt, że w połowie br., po odniesieniu statystyk Megapanelu do zaktualizowanych danych NetTracka, prawie wszystkie serwisy zyskały po kilkanaście procent użytkowników. Ponadto niektórzy czołowi wydawcy w ciągu roku przejęli mniejsze podmioty i strony.
Pełne wyniki odwiedzalności serwisów tematycznych w październiku ub.r. podaliśmy w tym tekście.
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska z tej kategorii zanotowały o 484,9 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu br., a strony Grupy Onet-RASP - o 102,8 tys. użytkowników i 10,2 mln odsłon krajowych mniej.
Grupa Gazetaprawna.pl osiągnęła minimalny wzrost, a na czwarte miejsce z piątego awansowała Grupa Bankier.pl, po tym jak dołączono do niej ruch ze stron „Pulsu Biznesu”.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 509,1 tys. internautów, którzy wykonali 2,9 mld odsłon krajowych.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Grupy Onet-RASP zyskały w skali miesiąca 327,4 tys. użytkowników i 73,7 mln odsłon krajowych, a Grupy Polska Press - 84,5 tys. użytkowników i 6,7 mln odsłon.
Natomiast witryny Grupy WP miały o 494 tys. odwiedzających i 30,8 mln odsłon krajowych mniej niż przed miesiącem.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube odwiedziło o 219,3 tys. polskich internautów więcej niż we wrześniu, a Bet-at-home.com - o 772,3 tys. więcej. Za to strony Grupy Onet-RASP straciły 1,16 mln użytkowników i 34 mln odsłon krajowych, a Grupy WP - 593,5 tys. użytkowników i 15,3 mln odsłon.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych