Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii zyskały w skali miesiąca ponad 350 tys. real users i 9 mln odsłon, a serwisy Money.pl - ok. 700 tys. real users i 9 mln odsłon. Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 430 tys. użytkowników, wykonując prawie 2,7 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Duże wzrosty w czołówce tej kategorii. Najwięcej użytkowników - ok. 650 tys. - zyskały strony WP i Orange, dzięki czemu awansowały z drugiego na pierwsze miejsce.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło ponad 200 tys. polskich użytkowników mniej niż w grudniu. Serwisy o2.pl i Onetu zanotowały nieznaczne zmiany odwiedzalności, a strony WP i Orange zyskały 100 tys. real users i 10 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Zdecydowanie najpopularniejsze w tej kategorii strony Allegro miały ponad 400 tys. użytkowników i prawie 100 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Serwisy Gazeta.pl i Muratora zyskały w skali miesiąca po ok. 200 tys. real users, a otodom.pl - 250 tys. Jednocześnie strony zanotowały równie znaczące wzrosty liczby odsłon.
Zobacz tabelę
Edukacja
Strony Wikipedii odwiedziło ok. 550 tys. polskich użytkowników więcej niż w grudniu, a Google - ponad 100 tys. więcej. Spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły też kolejne serwisy w zestawieniu.
Zobacz tabelę