Internet2013-03-06
1

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Serwisy Onetu zanotowały 230 tys. real users mniej, ale prawie 5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, a strony Money.pl stracił 310 tys. real users, ale zyskały 2 mln odsłon. Wirtualnemedia.pl odwiedziło 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 3 mln odsłon.

Zobacz tabelę


Informacje i publicystyki

Strony WP i Orange straciły w skali roku 310 tys. real users i 25 mln, a witryny Onetu - 280 tys. real users (zyskując jednak 30 mln odsłon). Natomiast serwisy Gazeta.pl zyskały 115 tys. real users i 18 mln odsłon, a Polskapresse - 210 tys. real users i 22 mln odsłon.

Zobacz tabelę


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 405 tys. użytkowników więcej niż w styczniu ub.r. Bardzo duży spadek zanotowały serwisy o2.pl, które straciły ok. 25 proc. zasięgu (1,77 real users i 148 mln odsłon). Witryny Onetu zyskały co prawda 1,21 mln real users, ale liczba wykonanych przez nich odsłon spadła prawie trzykrotnie.

Zobacz tabelę


Motoryzacja

Strony Allegro zanotowały 620 tys. użytkowników i 80 mln odsłon mniej niż rok wcześniej. Za to zyskały witryny WP i Orange, Onetu i Interii. Najwięcej te pierwsze - 675 tys. real users i 10 mln odsłon.

Zobacz tabelę


Budownictwo i nieruchomości

Trzy czołowe serwisy osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Najwięcej - 825 tys. real users i 18 mln odsłon - zyskały strony Polskapresse. 

Zobacz tabelę


Edukacja

Wikipedię odwiedziło 315 tys. polskich użytkowników więcej niż przed rokiem, a strony edukacyjne Google - 145 tys. więcej. Za to zmalał ruch w serwisach Gazeta.pl i Zadane.pl.

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas