Biznes2014-03-13
5

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2014 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu i RASP zanotowały o 1,3 mln użytkowników i 14 mln odsłon więcej niż serwisu Onetu rok wcześniej. Witryny Money.pl zyskały 180 tys. real users, ale straciły 13 mln odsłon.

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 500 tys. internautów, którzy wykonali 2,83 mln odsłon.

Zobacz tabelę


Informacje i publicystyka

Serwisy Onetu i RASP zyskały w skali miesiąca 460 tys. użytkowników (a także 71 mln odsłon) i nieznacznie wyprzedziły strony Polskapresse i Mediów Regionalnych, które zanotowały wzrost o 320 tys. użytkowników i 59 mln odsłon. Przed rokiem serwisy tworzące każdą z tych grup były klasyfikowane osobno.

Zobacz tabelę


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał w skali miesiąca 585 tys. użytkowników, a w skali roku - aż 2,9 mln. Strony Onetu miały o 720 tys. real users więcej, ale 64 mln odsłon mniej niż witryny Onetu rok wcześniej. Podobne zmiany - wzrosty liczby użytkowników, spadki liczby odsłon - nastąpiły w przypadku Wirtualnej Polski i Interii.

Zobacz tabelę

Na kolejnych podstronach wyniki serwisów z pozostałych kategorii

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas