Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska zyskały w skali miesiąca 554,7 tys. użytkowników i 13,9 mln krajowych odsłon mobilnych (przed rokiem strony Wirtualnej Polski, Grupy o2 i Grupy Money.pl były jeszcze klasyfikowane osobno).
Witryny Onetu i RASP zanotowały o 36,3 tys. użytkowników mniej i 7,2 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a strony Grupy Gazetaprawna.pl - o 469,3 tys. użytkowników i 4,26 mln odsłon więcej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 608,8 tys. internautów, którzy wykonali 3,27 mln odsłon krajowych (wobec 496,7 tys. użytkowników i 2,83 mln odsłon w styczniu ub.r.).
Zobacz tabelę
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP zyskały w skali roku 458,5 tys. użytkowników i 69 mln odsłon krajowych, a strony Polskapresse i Mediów Regionalnych - 380 tys. użytkowników i 42,9 mln odsłon, natomiast serwisy Gazeta.pl - straciły 727,3 tys. użytkowników, zyskując 12,2 mln odsłon.
Witryny Grupy WP zanotowały o 130,8 tys. użytkowników i 12,9 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło o 1,02 mln polskich internautów więcej niż w styczniu ub.r.
Strony Onetu i RASP w skali roku zyskały 792,1 tys. użytkowników i 4,1 mln odsłon krajowych, Filmweb.pl - 557,2 tys. użytkowników (tracąc 11,9 mln odsłon krajowych), a Cda.pl - 1,99 mln użytkowników i 75,7 mln odsłon.
Z kolei serwisy Grupy WP zanotowały o 79 tys. użytkowników mniej i 26,3 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej.
Zobacz tabelęNa kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych