Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (wrzesień 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu straciły w skali miesiąca ponad 350 tys. użytkowników, a strony WP i Orange - prawie 500 tys. Jednocześnie witryny Gazeta.pl miały ponad 100 tys. real users więcej, a serwisy Mediów Regionalnych - ponad 300 tys. więcej.
Zobacz tabelę
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło ponad 200 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu, a strony Onetu - ponad 350 tys. więcej. Natomiast witryny o2.pl oraz WP i Orange z tej kategorii zanotowały nieznaczne zmiany liczby real users.
Zobacz tabelę
Motoryzacja
Strony Allegro dotyczące motoryzacji miały nieco mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej, za to trochę więcej odsłon. Serwisy motoryzacyjne Onetu straciły w skali miesiąca ponad 200 tys. real users, a witryny WP i Orange - ponad 100 tys.
Zobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Serwisy Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały minimalny spadek odwiedalności, natomiast strony Muratora - niewielki wzrost. Z kolei otodom.pl stracił z miesiąca na miesiąc ponad 150 tys. real users i 4 mln odsłon.
Zobacz tabelę
Edukacja
Początek roku szkolnego sprawił, że odwiedzalność większości serwisów z tej kategorii zdecydowanie wzrosła. Przykładowo strony Gazeta.pl miały dwa razy użytkowników i sześć razy więcej odsłon niż w sierpniu.
Erotyka
Livejasmin.com odwiedziło ponad 800 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, przez co serwis spadł o dwa miejsca w zestawieniu. Za to camzap.com zyskał prawie 400 tys. real users, a redtube.com - ponad 100 tys.
Zobacz tabelę
Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii zanotowały prawie 200 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej. Za to witryny Money.pl zyskały ok. 900 tys. real users. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 450 tys. użytkowników, wykonując 2,54 mln odsłon.
Zobacz tabelę