Reklama 2023-06-27
0

Narodowe Centrum Kultury wybiera agencję do realizacji kampanii

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem i realizacją kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

Zaplanowane przez Narodowe Centrum Kultury działania promocyjne mają być realizowane w prasie, portalach internetowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w szeroko rozumianym internecie, a także w kinach.

Z wybraną agencją Centrum będzie pracować do 22 grudnia br. Budżetu kampanii na obecnym etapie nie ujawniono.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

O wyborze zwycięzcy zdecyduje jedno kryterium- cena.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 24 lipca br.

 

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas